Ledig plads på Digital linjen - Her & Nu

Vi har fået en plads på Digital linjen med skolestart her og nu - i 9. eller 10. klasse.

Er den digitale verden dit rette element, og befinder du dig bedst bag en computerskærm? Så er profilfaget Digital lige noget for dig.

Vi har fået en enkelt ledig plads, og den kan blive din hvis du kontakter vores forstander Jesper på tlf. 4172 8041 eller email post@husbyefterskole.dk

Se meget mere om Digital linjen her

Lille efterskole
Vi har plads til 76 elever i 9. og 10. klasse. Så vi kender hinanden godt, og der er altid nogen at dele de gode efterskoleoplevelser med.

Mange valgfag
Hos os på Husby Efterskole får du mange fantastiske valgfagsmuligheder.

Hele 3 udlandsrejser!
Vi vil gerne vise dig verden og give dig mindeværdige oplevelser i fælleskab med dine kammerater. Derfor står udlandsrejser højt på listen af prioriteter her på Husby Efterskole, og du har muligheden for at komme med på hele 3 udlandsrejser i løbet af skoleåret.

Vi bor i huse

Vi bor i huse med plads til 11 piger og drenge i hvert hus - fordelt med 2 eller 3 elever på hvert værelse.
Se mere om vores unikke boform

Pris

Prisen på et efterskoleophold fratrækkes et indtægtsbestemt statstilskud, som alle er berettigede til.
Du kan se meget mere og beregne den nøjagtige pris her